недеља, 21. новембар 2010.

i DA LI SE NASTAVLJA GLUPOST...

NE ZNAM DAL ME NEKO PROKLEO ILI MI BACIO CINI ... da razjasnimo, ja sam kriv sto nisam dobro razumeo drage mi servisere za popravku racunara, pa sam naivan naseo na foru da je 21 dan 3 nedelje, i kada popizdeo i nadrkan nazoves i skontas, kako nema pomaka od momenta kada si ga doneo u servis ... u glasu ti se formira jedan MA DA VAM JA MALO JEBEM MILU MAJKU momenat, e pa kada se to desi oni pribegavaju odgovoru br 2: vidite gospodine, 21 jedan dan neznaci 3 nedelje kako ste vi mislili nego je to 4 nedelje i 1 dan, jer racunamo 5 radnih dana u nedelji ... AAAAAAAAAA JEBEM TI DRZAVU DA TI JEBEM :( ... izvinite nisam razumeo, jebem vam ... uh, sve bi ovo bilo kul, da mi nisu bezobrazno u startu rekli, mmmm vidite ceo iznos mora da se plati odmah, pre nego sto deo uopste bude narucen ... e pa kada sam lepo platio, ja smatram da imam neka prava ... recimo MA DA VAM JA MALO JEBEM MILU MAJKU, enivej cekam jos malo i onda sledi baklja u servis ... E SADA, idemo dalje u predlogu pobednika malera ova 2 meseca ... da li mi je neko seo na foto aparat ili se naslonio ili je pao na njega ili je prosto i on popizdeo na ceo svet, nisam mogao da utvrdim, ali OD SUBOTE NA MOM DRAGOM NIKONU neradi njegov blic ... divota popravka od 8 do 15000 dinara, prava sitnica. :( da li sam to samo ja ili ce da padne krv, ali medvedja u grlo pa da bar zaboravim sta mi se desava ;)
SZIA ...

Нема коментара:

Постави коментар